L.s.,
Afgezien van professionele voorstellingen komt het bij ons regelmatig voor dat er voor bijvoorbeeld amateurvoorstellingen of congresjes gevraagd wordt naar:
- een aantal draadloze microfoons (handheld of rever) incl batterijen.
- een rookmachientje,
- een beamer,
- een balletvloer,
- etc. etc.
Vraag:
Als de zaal wordt gehuurd voor een bepaald bedrag, hoe gaan ze dan bij jullie theater om met de kosten van deze "extra's".
Worden de kosten, en zo ja hoeveel, doorberekend ?
Worden hier vooraf afspraken over gemaakt ?
Of worden deze zaken als een vanzelfsprekende voorziening in de zaalhuur meegenomen ?
Ik ben benieuwd om te zien of, en hoe hier verschillend mee om wordt gegaan.
Graag reactie.
Afgezien van professionele voorstellingen komt het bij ons regelmatig voor dat er voor bijvoorbeeld amateurvoorstellingen of congresjes gevraagd wordt naar:
- een aantal draadloze microfoons (handheld of rever) incl batterijen.
- een rookmachientje,
- een beamer,
- een balletvloer,
- etc. etc.
Vraag:
Als de zaal wordt gehuurd voor een bepaald bedrag, hoe gaan ze dan bij jullie theater om met de kosten van deze "extra's".
Worden de kosten, en zo ja hoeveel, doorberekend ?
Worden hier vooraf afspraken over gemaakt ?
Of worden deze zaken als een vanzelfsprekende voorziening in de zaalhuur meegenomen ?
Ik ben benieuwd om te zien of, en hoe hier verschillend mee om wordt gegaan.
Graag reactie.
Comment