ik ga maandag ff een kijkje nemen oftewel morgen.
Theatervakbeurs 2010
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Vandaag paar uur rondgelopen op de Theater vakbeurs.
Moet zeggen dat ik het allemaal nogal doods vond, erg warm daarbinnen maar wel wat leuke dingen gezien.De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
-
Het was rustig gisteren, maar dat was wel ok. Veel (oude) bekenden gezien en lekker bij kunnen kletsen. Heel gezellig.
Mijn hoofddoel was een soort van een vergelijking maken tussen de diverse digitale consoles. Omdat het zo rustig was bijna overal een goede uitleg kunnen krijgen en ook voldoende tijd gehad om met een aantal tafels te spelen. De Digidesign Profile, Soundcraft Si en Vi, Digico SD8 en Yamaha MCL7 heb ik aan de tand kunnen voelen. De Soundcraft vond ik uitermate onplezierig. Faders liepen niet lekker, er zat ook een vertraging in bij het switchen tussen de banken/layers. Maar ook niet prettig in bediening. Het is natuurlijk maar een 1e indruk. De overige tafels waren dik in orde. Mijn voorkeur ging uit naar de Digidesign. Gewoon op gevoel en misschien ook omdat ik een Digi 002 bezit.Heerlijk die stilteComment
-
het was weer gezellig,
alhoewel het meer een "nieuwjaarsreceptie" leek.
Veel bekenden gezien, veel gekletst met technici en leveranciers, maar weinig nieuwe interessante dingen gezien.
Maar al met al toch een leuk dagje uit.Mag ik wat meer laag in 't hoog?Comment
-
standhouder
Ik ben op zoek naar de naam van het bedrijf dat een stand had met allerlei zwenk- en bokwielen, hijssysteempjes, staalkabelverkorters en ander handig spul.
Iemand enig idee? Ik kan m niet vinden op de plattegrond van de beurs en ook niet in de linklijst, maar ik heb m op de beurs zien staan. Een kleine stand, met glazen vitrine met allerlei soorten wielen, en een paneel met wat hijsmiddelen.
Ergens in t midden van de beurs...
Degene met wie ik sprak was een duitser, maar ik weet niet zeker of t bedrijf ook duits was...Comment
-
Ik ben op zoek naar de naam van het bedrijf dat een stand had met allerlei zwenk- en bokwielen, hijssysteempjes, staalkabelverkorters en ander handig spul.
Iemand enig idee? Ik kan m niet vinden op de plattegrond van de beurs en ook niet in de linklijst, maar ik heb m op de beurs zien staan. Een kleine stand, met glazen vitrine met allerlei soorten wielen, en een paneel met wat hijsmiddelen.
Ergens in t midden van de beurs...
Degene met wie ik sprak was een duitser, maar ik weet niet zeker of t bedrijf ook duits was...d&b AudiotechnikComment
-
-
-
Ik denk deze oftewel gliders: Fork Glider | Griplock Systems, Inc.
Die gebruik ik om projectieschermen op te hangen.... dan zit je niet te kloten met kettingen...Last edited by geenstijl21; 08-02-10, 15:25."Verdomd interessant allemaal, maar gaat u vooral verder"Comment
-
Comment