Slagerij van Kampen in Vianen

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Rock On
    • Jan 2004
    • 250

Liftje ziet eruit als een Alp (= Nederlands fabrikaat!)
    En ik heb ooit uit mijn ooghoeken van Sanyo een yoke gezien voor standaard beamers en dit apparaat lijkt verdacht veel op dat ding. Ik heb er helaas geen gegevens van.
    "I do know everything, just not all at once. It's a virtual memory problem."

Comment

• JasperT
      • May 2003
      • 100

Lift was idd een Alp.
      Here I am, so what are your 2 other wishes?

Comment

• LJ Gerrit
        • Apr 2002
        • 479

citaat:Geplaatst door (iCe)

Nette show inderdaad, dat moving beamer ding, hoe zit dat? Ik dacht dat High-End daar de enige van had, blijkbaar niet...?
        Dit waren Beamovers.. voor meer info http://www.beamover.com/nextStep/beaMover_engl.html

citaat:Geplaatst door (iCe)

De aanlichting van dat vage achterdoek (wat is het precies voor spul?), hoe gebeurde die?
        De aanlichting ging d.m.v. van Martin Mac300's en Mac500's.
        Verder bestond de set o.a. uit Mac2000 wash's, Mac2000 Performance's.
        De gehele set incl. de 3st. Beamovers werden aangestuurd door een WholeHogII.
        De gehele set is afkomstig van Martin Rental (Excl. de WholeHog II, deze is van de operator Robert de Wit).
        ------------------------------------------------
        Without colour, there is no perception
        MvG

Gerrit Schottert
        Controllux

Comment

• _Joop_
          • Dec 2002
          • 137

Een exact lichtlijstje:

- 6* Mac 600
          - 4* Mac 2000 Wash
          - 4* Mac 2000 Profile
          - 14* Mac 500
          - 4* Mac 300
          - 3* de inderdaad eerder besproken beamers
          - 6* LEDzuil

Helaas hebben we dit alles niet in dit theater in Vianen kunnen hangen.

Verder nog een cracker, 2 magnum2000's en wat truss...

Deze lijst ken ik aangezien ik tegenwoordig mee draai met de Slagerij.

Grz

Comment

• Robert Wit
            • Feb 2004
            • 4

Hoi,

High-End is zeker niet de enige die een koppeling probeert te maken tussen licht en video. We hebben bij SvK twee systemen samengevoegd: 3 bewegende beamers uit Duitsland ( is al besproken ), maar de video sturen we aan met een computer en bijbehorend programma van Hans de Vet. Je moet je voorstellen dat er een pool met 3d objecten staan in de computer. Deze kan je selecteren door op de HogII aan een "gobo" wiel te draaien, en heb je de goeie te pakken kan je er allerlei manipulaties op uitvoeren zoals de texture veranderen, in en uitzoomen, doorzichtig maken, laten verkleuren en natuurlijk shapes op los laten etc... We kunnen 18 van deze " virtuele spots " aansturen ( komt overeen met 1,5 dmx lijn, toen zat de Hog vol ). Tevens kan je filmpjes afspelen naar believen: ook hier staat een pool van in de compu, deze kan je zelf samenstellen. Zoals je begrijpt zijn de mogelijkheden hiervan eindeloos...
            De computer ( Dell ) heeft een triplehead videokaart zodat we 1 filmpje of object over 3 beamers kunnen uitrekken.
            De beamers hangen normaal gesproken iets achter de bandleden zodat we deze ook als tegenlicht kunnen gebruiken.

Kom anders eens langs bij 1 van onze optredens, speellijst staat op

Note dat de foto's op deze site nog van vorig seizoen zijn, niet echt actueel dus...

Groeten Robert Wit
            Freelance belichter, operator en ontwerper

Tel. 0653189291

Comment

• LJ Gerrit
              • Apr 2002
              • 479

citaat:Geplaatst door Robert Wit

Hoi,
              Kom anders eens langs bij 1 van onze optredens, speellijst staat op

Note dat de foto's op deze site nog van vorig seizoen zijn, niet echt actueel dus...

Groeten Robert Wit
              Beste Robert,

Ik zeker een keer langs, ik bel je binnenkort.
              Without colour, there is no perception
              MvG

Gerrit Schottert
              Controllux

Comment

• Jasper-Lichtbron
                • Jun 2001
                • 2155

Hoi Robert, als ik een vrije dag kan vinden zal ik dat zeker doen! Ben erg benieuwd naar dat video-systeem, en natuurlijk de rest van de show!! Zie op de website al wel erg vaak uitverkocht voorkomen, dus eens kijken wat ik nog kan regelen!
                Het idee klinkt in ieder geval super, zeker zo'n koppeling tussen hog + pc is redelijk wat HighEnd ook met hun systeem doet; maar ik wist inderdaad niet dat er nog varianten op bestonden. Moet wel eerlijk toegeven dat ik die DL1 er qua uiterlijk wel heel erg gaaf uit vond zien; maar goed, als het op deze manier veel beter / goedkoper kan (doohalen wat niet van toepassing is???) is dat natuurlijk helemaal tegek!

Comment

• AJB
                  • Jul 2003
                  • 2289

Het is een kwestie van tijd dat de extra pc volledig overbodig zal zijn. De Maxxyz is al volledig bedacht om video/grafics te ondersteunen. Gekoppeld met bijv. Eureka heb je dan een systeem waar High End bij gaat staan te kwijlen...

@ Robert; Hmm...ik moet ook nog steeds langskomen bij SvK...Ids ook trouwens... We rijden binnenkort wel even die kant op. Het noorden hebben jullie al zo goed als gehad toch ?... Tot sprekens...

grtz AJB
                  If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
                  Arvid Buit
                  Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• Robert Wit
                    • Feb 2004
                    • 4

Dit is een systeem wat NU goed werkt, waar je meer mee kan dan Eureka, over de toekomstplannen van de diverse bedrijven zullen we het maar niet hebben, eerst zien, dan geloven! Er is by the way wel wat meer nodig om High End te laten kwijlen...

We zijn al weer helemaal klaar met het noorden des lands, behalve:
                    7 april Hoogezand, 8 april Winschoten. Van harte welkom, zou ik zo zeggen!

Groetjes
                    Freelance belichter, operator en ontwerper

Tel. 0653189291

Comment

• rinus bakker
                      • Mar 2002
                      • 5430

Is het Topic hier:
                      1. Slagerij van Kampen = de band ?
                      2. Vianen = de lokatie ?
                      of
                      3. Licht/AV combinatie sturing ?
                      een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe

Comment

• AJB
                        • Jul 2003
                        • 2289

citaat:Geplaatst door rinus bakker

Is het Topic hier:
                        1. Slagerij van Kampen = de band ?
                        2. Vianen = de lokatie ?
                        of
                        3. Licht/AV combinatie sturing ?
                        Kom op Rinus...Laat ons ff lekker bijneuzelen... Gaat niet eens over rigging []...
                        If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
                        Arvid Buit
                        Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• MJ
                          • Mar 2004
                          • 140

citaat:en exact lichtlijstje:

- 6* Mac 600
                          - 4* Mac 2000 Wash
                          - 4* Mac 2000 Profile
                          - 14* Mac 500
                          - 4* Mac 300
                          - 3* de inderdaad eerder besproken beamers
                          - 6* LEDzuil

Helaas hebben we dit alles niet in dit theater in Vianen kunnen hangen.

Verder nog een cracker, 2 magnum2000's en wat truss...

Grz

er zijn idd 6 mac600's waarvan er eentje spare is dus 5 op het toneel
                          vergeet de valmageten niet, de 5 airforce one blowers,
                          de dmxhaspel met 8 dmxlijnen aka het confetti kanon
                          en het ene vloer parretje.

vianen was best gezellig
                          ik heb zelfs nog taart gehaald omdat ik te laat was

citaateze lijst ken ik aangezien ik tegenwoordig mee draai met de Slagerij.
                          ik heb je sinds vianen niet meer gezien en daarvoor eigenlijk ook niet

misschien is jouw definitie van het woord "tegenwoordig" dezelfde als die van het woord "vandaag"

-MJ

Comment

• _Joop_
                            • Dec 2002
                            • 137

citaat:Geplaatst door MJ
                            misschien is jouw definitie van het woord "tegenwoordig" dezelfde als die van het woord "vandaag"
                            Tegenwoordig was inderdaad wat overdreven. Maar ik heb het de laatste tijd erg druk met andere dingen. Maar het word binnenkort minder druk..

Comment

Working...