iRig MIX, DJ mixer voor iOS apparaten, IK Multimedia

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • admin
    Administrator
    • Aug 2000
    • 1009

    iRig MIX, DJ mixer voor iOS apparaten, IK Multimedia


    De Ultra Compact DJ-mixer voor iPhone, iPod touch, iPad.De iRig MIX is de eerste mobiele mixer voor de iPhone, iPod touch of iPad.De iRig MIX is zeer compleet uitgerust en voorzien van alle functionaliteit die je van een professionele DJ mixer mag verwachten (crossfader, cues, EQ en volume regelaars, enz.) vorm gegeven in een ultra-compacte mobiele mixer die gebruikt kan worden met diversen aan iOS DJ-mixen en andere apps.*
    Het is een zeer compleet DJ systeem die gebruikt kan worden om te repeteren, uitvoering en recording. De DJ mixer - iRig MIX kan worden gebruikt voor het mengen van elk type audiobron (afkomstig van mp3-spelers, cd-spelers, enz.) met een iOS-apparaat met behulp van automatische tempo matching en beat synchronisatie. Dit wordt bereikt met X-Sync, een functie die werkt in combinatie met de DJ Rig gratis app van IK Multimedia die is meegeleverd met IRIG MIX.


    Niet alleen voor DJ's*
    De iRig MIX biedt ook de perfecte mix oplossing voor solo muzikanten en kleine ensembles die één of meer iOS-apparaten gebruiken bij hun uitvoering.*
    Het beschikt over een extra gitaar / microfoon ingang die processing ondersteunt met populaire apps zoals AmpliTube en VocaLive of andere apps die real-time audio-effecten en processing aanbieden.*
    De standaard RCA-uitgangen bieden directe aansluiting op een PA-systemen of actieve speakers.*


    Specificaties:*
    - DJ-mixer voor gebruik met iPad/iPhone*
    - 3.5mm jack aansluiting voor iPad/iPhone*
    - Twee-kanaals mixer*
    - Volume regeling per kanaal*
    - Gain en tweebands EQ per kanaal*
    - Crossfader functie*
    - RCA stereo uitgang voor audio aansluiting*
    - 6,35mm hoofdtelefoonuitgang*
    - 6,35mm microfoon/instrument ingang*
    - LED VU meter*
    - X-Sync modus voor beatsynchronisatie met analoge bronnen via DJ Rig app
    - Schakelbare stereo/mono output op iOS apparaat voor mono split A/B decks*
    - Word geleverd met: DJ Rig, Amplitube, GrooveMaker, VocaLive apps (Download)*
    - USB gevoed via een micro-USB (D TYPE) connector*
    - Afmeting: 503 x 120 x 40mm*
    - Gewicht: 230 gram*
    - Inhoud pakket: iRig MIX, 2 x 1m 3.5mm audio kabel, 1x 1m RCA audio cable, voedingskabel met micro USB*
    - Op dit product krijgt u 1 jaar fabrieksgarantie


    Afgebeelde extra producten (iPhone, iPod Touch, iPad, Macbook) zijn slechts ter illustratie en worden niet meegeleverd!

    Lees meer over de iRig MIX, DJ mixer voor iOS apparaten, IK Multimedia
    Al Bundy : If you want something fixed right, get an ugly guy to do it.
Working...