SKYTEC DJ Set !

Collapse
X
Collapse
more_options-1
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • timboman
    • Aug 2009
    • 6

SKYTEC DJ Set !

Deze Dj set wil ik graag gaan kopen maar mijn vraag is : kan ik de boxen er in een keer aan doen of moet ik ook nog eens een versterker nodig hebben? anders zou het tog geen set zijn ! dus heb ik aleen deze set nodig of ook nog een versterker? : ik denk zelf van niet maar ik vraag het voor de zekerheid. Alvast bedankt .
    Mvg Tim.

http://www.skytronic.com/rsc/img/extra/170.408_2.jpg .
  • laserguy
    • Jun 2003
    • 2755

Je hebt nog een versterker nodig, tenzij ze hem heel goed verstopt hebben maar op het plaatje zie ik hem niet.
    Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• timboman
      • Aug 2009
      • 6

Dus als ik deze set heb en een paar boxen kan ik nog geen geluid krijgen?? en kan het ook zyn dat de versterker ingebouwd is bij die mixer? mvg Tim.
      Last edited by timboman; 16-08-09, 19:34.

Comment

• DJ-Jan
        • Jun 2008
        • 327

Zijn het actieve boxen?

Gok van niet, dus je hebt een versterker nodig bij deze set,

Set: een aantal zaken die bij elkaar horen (volgens van Dale)
        Complete set: Alles er op en eraan.
        Event-Light

Comment

• glennwestlander
          • Aug 2009
          • 91

ik denk alleen niet dat je hier goed aan doet om te kopen.. aangezien ik dit nog niemand heb zien zeggen zeg ik het maar. ik denk dat je voor de prijs een mooiere set kunt hebben zeker als je er speakers bij gaat kopen. want toen ik begon kocht ik ook dit soort dingen maar kwam er later achter dat ik voor hetzelfde geld veel leukere dingen had kunnen kopen!

Comment

• laserguy
            • Jun 2003
            • 2755

ik denk alleen niet dat je hier goed aan doet om te kopen.. aangezien ik dit nog niemand heb zien zeggen zeg ik het maar. ik denk dat je voor de prijs een mooiere set kunt hebben zeker als je er speakers bij gaat kopen. want toen ik begon kocht ik ook dit soort dingen maar kwam er later achter dat ik voor hetzelfde geld veel leukere dingen had kunnen kopen!
            Da's natuurlijk een ander verhaal en het is waar verhaal!
            Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• timboman
              • Aug 2009
              • 6

reactie DJ Jan : ik ben een beginner maar wat zijn actieve boxen ?

reactie glennwestlander :

nja, wel jammer maar heel erg bedankt daarvoor maar welke moet ik dan kopen ? dan bedoel ik net zoiets als dit voor een redelijke prijs?

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
              ik ben wel een beginner dus begin niet met een hele grote uitrusting !:P
              Last edited by timboman; 16-08-09, 22:42.

Comment

• DJ-Jan
                • Jun 2008
                • 327

Actieve box betekend dat je box een ingebouwde versterker heeft, dan hoef je er dus geen bij te kopen.
                Event-Light

Comment

• MusicXtra
                  • Feb 2006
                  • 9316

Nu iedereen zegt dat TS zijn keuze niet goed is ben ik wel erg benieuwd wat hij dan wel zou moeten kopen
                  De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• timboman
                    • Aug 2009
                    • 6

daar ben ik ook heel benieuwd naar .

p.s. links onderin bij die mixer staat echo. is dat voor de microfoon ??
                    MVG. Tim

Comment

• glennwestlander
                      • Aug 2009
                      • 91

we weten natuurlijk niet wat dit setje kost..

en speakers erbij uhwm ja actief is wel handiger weet alleen niet of het de prijs tengoede komt. zelf vind ik het wel heel handig werk ook alleen maar met actief spul en het plug en play blijft gewoon heel makkelijk!

Comment

• DJ M!SCHA
                        • May 2009
                        • 16

'k zou niet voor dit set gaan, is in mijn ogen echt teen k*t merk
                        en als je dan toch iets voor die prijs wilt kopen koop dan een Dap audio dj workstation is compachter en is kwalitatief iets beter.
                        link: DAP DS-CDJ-250 DJ Workstation - J&H Licht en Geluid
                        Last edited by DJ M!SCHA; 17-08-09, 12:46.

Comment

• DeejayTim
                          • Jan 2009
                          • 46

Als ik jou was zal ik even doorsparen voor een betere set dan Skytec (goedkoop = duurkoop).

mvg,

Tim
                          TSD Licht & Geluid.

Comment

• DeejayTim
                            • Jan 2009
                            • 46

En wat is je budget? Wat wil je er mee doen (thuis, feesten, of allebij)?
                            TSD Licht & Geluid.

Comment

• jurjen_barel
                              • Jun 2003
                              • 3150

Tip voor de kleine beginner met grote verwachting: koop niet het goedkoopste wat je kan vinden. DeeJay Tim gaf al aan: goedkoop is duurkoop.

Ik zou beginnen met dit topic doorlezen: Linkje

Daarna kunnen we weer verder praten.

Comment

Working...