Is dit je eerste bezoek aan het J&H Licht en Geluid forum? Neem dan de veelgestelde vragen (FAQ) even door. Om berichten te kunnen plaatsen, dien je je eenmalig te registreren.
Deze Dj set wil ik graag gaan kopen maar mijn vraag is : kan ik de boxen er in een keer aan doen of moet ik ook nog eens een versterker nodig hebben? anders zou het tog geen set zijn ! dus heb ik aleen deze set nodig of ook nog een versterker? : ik denk zelf van niet maar ik vraag het voor de zekerheid. Alvast bedankt .
Mvg Tim.
ik denk alleen niet dat je hier goed aan doet om te kopen.. aangezien ik dit nog niemand heb zien zeggen zeg ik het maar. ik denk dat je voor de prijs een mooiere set kunt hebben zeker als je er speakers bij gaat kopen. want toen ik begon kocht ik ook dit soort dingen maar kwam er later achter dat ik voor hetzelfde geld veel leukere dingen had kunnen kopen!
ik denk alleen niet dat je hier goed aan doet om te kopen.. aangezien ik dit nog niemand heb zien zeggen zeg ik het maar. ik denk dat je voor de prijs een mooiere set kunt hebben zeker als je er speakers bij gaat kopen. want toen ik begon kocht ik ook dit soort dingen maar kwam er later achter dat ik voor hetzelfde geld veel leukere dingen had kunnen kopen!
Da's natuurlijk een ander verhaal en het is waar verhaal!
Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.
reactie DJ Jan : ik ben een beginner maar wat zijn actieve boxen ?
reactie glennwestlander :
nja, wel jammer maar heel erg bedankt daarvoor maar welke moet ik dan kopen ? dan bedoel ik net zoiets als dit voor een redelijke prijs?
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ik ben wel een beginner dus begin niet met een hele grote uitrusting !:P
en speakers erbij uhwm ja actief is wel handiger weet alleen niet of het de prijs tengoede komt. zelf vind ik het wel heel handig werk ook alleen maar met actief spul en het plug en play blijft gewoon heel makkelijk!
'k zou niet voor dit set gaan, is in mijn ogen echt teen k*t merk
en als je dan toch iets voor die prijs wilt kopen koop dan een Dap audio dj workstation is compachter en is kwalitatief iets beter.
link: DAP DS-CDJ-250 DJ Workstation - J&H Licht en Geluid
Comment