Het meest opmerkelijke aan de tafel vond ik eigenlijk nog dat als je de GEQ geselecteerd hebt, je ook werkelijk aan de fader voelt waar het 0 punt zit. Dat hebben ze erg mooi gemaakt!
Soundcraft Si Compact gebruikers-ervaringen, T&T
Collapse
X
-
Gelukkig zijn de motor faders van de soundcraft als ook de X32, niet zo zenuwachtig als die van digico.
Probeer ook maar eens op een digico een fader open te schuiven door er van onder tegenaan te duwen, in plaats van dat je vinger erop ligt.Comment
-
Dat willen ze inderdaad niet, maar ook dat heeft voordelen. Er achter blijven hangen met de draad van je koptelefoon of per ongeluk tegenaan duwen met het een of ander is geen probleem, ze weigeren dan gewoon te schuiven.Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...Comment
-
Nu ondertussen de SI Expression uit is, en de meeste bezitters hun haren uit hun hoofd trekken bij het zien van de vraagprijs van het apparaat heb ik een vraag. Bij deze expression's kun je resterende input kanalen patchen op de resterende schuiven van de Matrix Layer. Nu is er ondertussen een nieuwe update gekomen voor de Compact, maar uit de beschrijving daarvan te lezen lijkt het er niet op dat dit mogelijk gemaakt is voor de Compact. Iemand die de nieuwste update gedaan heeft en dit geprobeerd heeft toevallig?Comment
-
Nee, lukt helaas niet. Ik zal het voor de zekerheid vanavond nog eens proberen.
Overigens trek ik de haren niet uit mijn hoofd, bij digitale tafels krijg je nu eenmaal steeds meer voor minder geld. Ik blijf het een fijne mengtafel vinden en doordat de Expression zo op de SI compact lijkt, kan ik wellicht nog meeprofiteren van de grotere aantallen. Help zeker bij de nodige doorontwikkeling van VISI-remote.
PS: zojuist gecontroleerd en routing van inputs naar 3e/4e laag is (nog) niet mogelijk bij de SiCLast edited by SH1000; 14-07-13, 18:01.Good is the enemy of Great
[Jim Collins]Comment
-
Afgelopen weekend de SI compact op demo gehad. Diverse bandjes en tapeacts mee gedaan. Wat mij als eerst op valt is dat de tafel vrij makkelijk in gebruik is en hij lekker snel reageert.
Bovenstaande reactie over de GEQ is inderdaad erg makkelijk!
Het geen ik tegenaan liep je iedere keer je de tafel weer opstart weer de master outputs moet patchen naar analoge uitgang 15/16. Ik heb met het saven diverse dingen geprobeerd te ''isoleren'' maar tot op heden niet gelukt.
Wel een fijn tafeltje wat mij betreft.Comment
-
Afgelopen weekend de SI compact op demo gehad. Diverse bandjes en tapeacts mee gedaan. Wat mij als eerst op valt is dat de tafel vrij makkelijk in gebruik is en hij lekker snel reageert.
Het geen ik tegenaan liep je iedere keer je de tafel weer opstart weer de master outputs moet patchen naar analoge uitgang 15/16. Ik heb met het saven diverse dingen geprobeerd te ''isoleren'' maar tot op heden niet gelukt.
Wel een fijn tafeltje wat mij betreft.
Vreemd, bij mij staat de Main standaard op 15/16. Verder sla ik shows altijd per bandje op. Als ik voor het eerst een bandje draai, dan bereid ik het thuis even voor en anders roep ik een gewoon eerdere show op. Dus routing staat eigenlijk altijd binnen no time goed. Bij isoleren sla je iets overigens juist niet op.Good is the enemy of Great
[Jim Collins]Comment
Comment