Voor de mensen die morgen gaan: neem foto's spreek veel mensen aan, en bovenal.....geef even jouw ervaringen weer in een berichtje op het forum!
Disco beurs - 23 oktober 2005
Collapse
X
-
Mmm, ja ik ben er bij...
en dit keer neem ik 3 potten drop mee
cheers,
DeeJ
zohee pappie, die tafel van die meneer is echt wel grootComment
-
Ben ik de eerste die terug is en z'n mening hier neer zet? [:0]
Heb er even rond gehuppeld, even de markt goed doorgekeken maar ik kon niet echt iets vinden waarvan ik zeg daar heb ik interesse in, behalve het pcdj pakket. Vond de beurs ook erg klein, had wel iets meer verwacht. Meer deelnemers was goed geweest, maar meer reclame was nog beter geweest.
Over een tijdje de PAmarkt, kijken wat dat is (wordt m'n eerste).
Heb 3 foto's gemaakt:
Stukje intelli's
Stukje Jurjen
Stukje oud houtComment
-
Welk PCDJ pakket werd er aangeboden, en wie was de aanbieder (en voor welke prijs)?
Ben zelf sinds enige tijd trotse bezitter van een laptop met PCDJ, en een DAC-3 controller en moet zeggen dat het me geweldig bevalt!
MarcelYou don't need eyes to see, you need vision.Comment
-
Leuke beurs, niet erg veel standhouders (maar wel voldoende) waardoor lekker tijd gehad om met mensen te praten en her-en-der eens lekker rond te neuzen. Heb erg uitgekeken naar de Denon 3500, en dat is zeker een machtige speler [] Natuurlijk ook wat leuke handltjes gemaakt, dus de beurs was voor mij best geslaagd
<b><font color=\"orange\">Greetz Niek</b></font id=\"orange\">Comment
-
citaat:Geplaatst door marcel
Welk PCDJ pakket werd er aangeboden, en wie was de aanbieder (en voor welke prijs)?
Ben zelf sinds enige tijd trotse bezitter van een laptop met PCDJ, en een DAC-3 controller en moet zeggen dat het me geweldig bevalt!
Marcel
Was bij de stand van Space Comp. (die er zeer netjes uit zag !)Comment
-
Vond het ook erg jammer dat er maar weinig standhouders op deze beurs aanwezig waren EN dat er maar weinig potentiele kopers kwamen opdagen. Ik ben met een collega meegeweest die een stand gehuurd had. Helaas werd voornamelijk het goedkope spul verkocht (tot 100 euro). In het duurdere materiaal was nauwelijks interesse.
Alhoewel, ik heb toch 2 van mijn WINNERS MK2 kunnen verkopen
Zuid-LimburgComment
-
citaat:Geplaatst door marcel
De DAC-2 controller lag daar om te bekijken (niet aangesloten) en er werd in de bol van Space Company mee gedraaid.
De nieuwe DAC-3 was in de flightcase van PC DJ aangesloten om zelf uit te proberen. Dit was in combinatie met het softwareprogramma PC DJ FX, ook Red en Blue waren (dacht ik) aanwezig op de pc.
@Mark: thanks voor de foto. []
Comment
-
Erg weinig leuke dingen. Wel grappig dat Bourgonje er was. Zij hadden alleen meer gemikt op PA klanten. (grote mengtafels en zware sets.
Ik heb zelf mijn Spirit 24/4/2 verkocht en als uitbreiding op ons licht twee simpele martin moons.
Voor mij was dit de eerste en laatste keer. Zonde van je geld. Je kunt beter naar de PAmarkt gaan. Is veel groter (wel zelfde oprganisatie) en er staan veel grotere bedrijven, waardoor er niet alleen rommel verkocht wordtComment
-
Jammer dat iedereen de discobeurs nu gaat vergelijken met de PA markt; lijkt me vrij duidelijk dat de insteek van de beurs anders was. Dat je dus wat leuke occasion dingen hebt kunnen kopen is mooi meegenomen, maar ik ging toch echt voor het bekijken e.d. van nieuwe en handige items...
Heb trouwens nog wat foto's gevonden...
<b><font color=\"orange\">Greetz Niek</b></font id=\"orange\">Comment
-
Was wel leuk om even overheen te lopen, maar het aantal standhouders viel ons een beetje tegen. En waarom staan er geen enkele importeurs van merken als Pioneer en Denon? Jammer dat er al jaren geen echte beurs meer is,zoals toen in de ahoy en de rai. Dat was tenminste mooi...Comment
-
citaat:Geplaatst door J.S. Coolen
Ik had gehoopt op wat meer demonstraties. En misschien wat andere bedrijven die zich zouden presenteren. Maar alleen RJ was aanwezigComment
Comment