op zoek naar mooie foto's

Collapse
X
Collapse
more_options-1
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • R. den Ridder
    • Sep 2000
    • 1500

op zoek naar mooie foto's

Zo verhuis je nooit, en dan binnen een jaar twee keer, het moet niet gekekr worden, gelukkig nu voor langere tijd. Ik heb een paar foto's van klussen die er goed uitzien, een artiest in het licht, of een leeg toneelbeeld waar de zindering van het stuk nog uit op te maken is...deze wilde ik vergroten in sepia tot 60/80, en dan 3 stuks, maar helaas; mijn digicam schiet met 2.1 megapixel nogal te kort....weet iemand waar zulke foto's te vinden zijn, en dan bedoel ik niet foto's van een lichtrek in een discotheek, of mick jagger die een sm58 aflebbert, maar foto's waardoor je meteen het theater in wil..alvast bedankt!

• NiekR
    • Sep 2004
    • 80

Theater pics?? Heb ik wel (army-show, discoband)...alleen nu even niet! Zal ik je er een mailen vanavond?
    Beter de prijs-/kwaliteitsverhouding hoog dan de prijs...

Comment

• axs
      Moderator
      • Jun 2002
      • 2687

Leuk idee!

Heb er net enkele gekocht in de Ikea... niet sepia, maar wel leuk.
      Trompetist en een saxofonist.
      Maar idd geen slecht idee om leuke pics om te zetten naar sepia en deze aan de muur te hangen!
      Pics mogen dus ook naar mijn adres gestuurd worden!

PS: Iemand die toevallig nog een oude 5kW-er staan heeft? Zou er graag wat van maken
      If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• Jasper-Lichtbron
        • Jun 2001
        • 2155

Foto's graag hier zetten of mail ze naar mij, dan zet ik ze wel ergens online. Ik ben wel benieuwd wat eruit komt. Heb je al door de archieven van roadie.net gebladerd? Daar zitten af en toe wel mooie foto's tussen!

@axs: wat zoek je precies? Wij hebben nog 2 van die joekels staan, of het 5kW is weet ik niet zeker maar in ieder geval van die oude theaterbeestjes. Die van de Ikea zijn grappig maar heb ik nu al op 3 verschillende plaatsen gezien

Edit...
        Zoiets: http://www.roadie.net/portal/html/up...photos/482.jpg ?
        Of meer: http://www.roadie.net/portal/html/up...photos/945.jpg
        Of: http://www.roadie.net/portal/html/up...photos/902.jpg

er staat genoeg in de verschillende genre's

Comment

• soundcheckfrits
          • Jan 2005
          • 455

citaat:Geplaatst door axs
          Pics mogen dus ook naar mijn adres gestuurd worden!
          idd leuk ideee

ik wil niet hebberig overkomen maar zou je ookwel graag willen hebben[:I] mail adres staat wel in profiel
          de groeten SCF

Hebt u last van de Krypton?? Gebruik de ''Krypton eliminator ''

Comment

• axs
            Moderator
            • Jun 2002
            • 2687

citaat:Geplaatst door Jasper-Lichtbron
            @axs: wat zoek je precies? Wij hebben nog 2 van die joekels staan, of het 5kW is weet ik niet zeker maar in ieder geval van die oude theaterbeestjes.
            Enkel de behuizing van enkele grote spots, mag wat werk aan zijn... een 5kW / 10kW-er zou natuurlijk idaal zijn! is als decoratie bedoeld in mijn appartementje...

citaat:
            Die van de Ikea zijn grappig maar heb ik nu al op 3 verschillende plaatsen gezien
            Yip... en dat is dan weer jammer!
            Heb bewust die zangeres in de Ikea gelaten... 1) ik ben niet te vinden voor groen, 2) zangeres is niet mijn type [8D]

If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• R. den Ridder
              • Sep 2000
              • 1500

hmmmm...die van de ikea zijn idd erg stoer, alleen passen die niet echt in mijn geel/beige/goed/bruinkleurige slaapkamer...daar heb ik overigens wel het idee vandaan :-)
              Iemand trouwens plek om wat te hosten...heb nog wel een paar leuke op 2.1 megapixel formaat. niet echt om te vergroten dus...

Comment

• R. den Ridder
                • Sep 2000
                • 1500

die laatste 2 van roadie.net bedoel ik dus..alleen zijn die dus ook allemaal gerescaled..

Comment

• Upgrading your system
                  • May 2003
                  • 1684

willen jullie ze ook ff posten, wil in ieder geval wel ff meekijken
                  Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• ralph
                    Banned
                    • Aug 2000
                    • 2649

altijd jammer om over jezelf te zeggen, maar dit vond ik een mooi plaatje:

Comment

Working...