Plasa2009

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • JeroenVDV
    • Mar 2004
    • 963

Plasa2009

PLASA2009 Show in Earls Court (London) - Erg gezellige, interessante beurs, zeer de moeite waard!

Wie gaat er heen?

Ik sta zelf op de stand van Visual Productions (1-G23) om met name onze splinternieuwe Windows/MAC(/Linux) lichtsturing Cuelux te demonstreren!
    Creating shows beyond Imagination
  • MusicSupport
    • Feb 2006
    • 1016

Het enige wat me weer eens tegen houd zijn de torenhoge hotelkosten in Londen. Zelfs de trein er naar toe is goedkoper...

Leuke beurs; maar ik verwacht niet meer te gaan zien dan wat in Frankfurt al aan me is voorbij gekomen en daarnaast is het in jan 2010 weer Vakbeurs Theater techniek hier in ons eigen kikkerlandje...

Sorry voor de 'negatieve' reactie ; erg leuke ervaring om heen te gaan en eens Londen te bekijken en...! Earls Court is een mooie beurslocatie (zeker met de 2e verdieping vanwaar je de rest van de beurs kan bezien van boven)
    d&b Audiotechnik

Comment

• 4AC
      • Nov 2007
      • 1791

Hyatt heeft in Londen meerdere hotels, mocht iemand er nog naar op zoek zijn. Heb er zelf goede ervaringen mee.
      uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
      Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen

Comment

• Lighting Operator
        • Mar 2009
        • 12

Originally posted by JeroenVDV
        PLASA2009 Show in Earls Court (London) - Erg gezellige, interessante beurs, zeer de moeite waard!

Wie gaat er heen?

Ik sta zelf op de stand van Visual Productions (1-G23) om met name onze splinternieuwe Windows/MAC(/Linux) lichtsturing Cuelux te demonstreren!
        Hmm, op de Prolight + Sound in Frankfurt was die sturing ook al splinternieuw vertelde je toen...

Ik zal wel eens langs komen een van de dagen.
        Alex van der Krabben

Light board operator

Comment

• JeroenVDV
          • Mar 2004
          • 963

Originally posted by Lighting Operator
          Hmm, op de Prolight + Sound in Frankfurt was die sturing ook al splinternieuw vertelde je toen...
          Absoluut, toen werd hij zelfs nog niet verkocht en was het de eerste introductie op met name de Duitse markt. In Engeland is PLASA de eerste en is hij voor die markt dus splinternieuw.

Ik zal wel eens langs komen een van de dagen.
          Altijd gezellig!
          Creating shows beyond Imagination

Comment

Working...