Muziek indeling pc

Collapse
X
Collapse
+ More Options
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Bats
    • Sep 2001
    • 134

Muziek indeling pc

Sindskort hebben we een muziekpctje, alles netjes geript enzo.
    nu vroeg ik me af wat voor een indeling jullie hebben, hoe jullie de muziek gesorteerd hebben, nu is het bij ons zo dat we alle albums op alfabet gesorteerd hebben staan en de verzamelaars gesorteerd op gouwe ouwe top40 en party maar eigenlijk is dit nix.

ik vroeg me af hoe jullie dit aangepakt hebben, het zou mooi zijn als ik een lijstje kon bemachtigen die ook gebruikt wordt door encore enzo maarja die zullen ze denk ik nie zo gauw afgeven
  • jurjen_barel
    • Jun 2003
    • 3150

citaat:Geplaatst door Bats
    het zou mooi zijn als ik een lijstje kon bemachtigen die ook gebruikt wordt door encore enzo maarja die zullen ze denk ik nie zo gauw afgeven
    Pardon, was Encore niet een programma om bladmuziek te maken met MIDI-files (in ieder geval wel de Encore van G-vox)

Ik heb albums in apparte mappen, dus D:\MP3\Albums\Artiest\Albumnaam\Tracks.mp3
    Vervolgens losse nummers in speciale mappen (denk aan aprรƒยจs-ski, oldies, parodie, cabaret (draai je veel ), OST's, Country&Western, Achtergrondmuziekjes, Stijldans-nummers, klassiek (ook zo'n gigantische map), intro'tjes, Bubbling, karaoke, wat oude latinnummers in een eigen Latin-map) en alle recente muziek gewoon in de map D:\MP3

De indeling: meestal MP3 of WMA [], met minder dan 192 kbit/s neem ik nooit genoegen.

Comment

• Mark-LED
      • May 2004
      • 822

Ik heb alles in 1 map staan, gewoon D:\mp3's en de jingles e.d. staan vrolijk in D:\jingles, de playlisten staan in D:\playlists.

Scheelt mij enorm veel zoektijd, en voor de snelheid hoef ik 't niet te laten, die is namelijk 7200rpm ipv 5400rpm

Comment

• Juriaan
        • May 2004
        • 190

Ik heb alles C:\mp3\A
        enz
        en alle nieuwe die ik nog niet heb gecontroleerd staan in C:\mp3\Nieuw
        en verder draai ik ook gewoon met cds

Comment

• pro`d`user
          • Jun 2002
          • 534

Ik heb de mp3'tjes op een externe harde schijf staan, software wel gewoon op
          laptop.
          Eerst keuze verschillende muziekstijlen dan op album of losse nummers.
          Barry K.
          Wij werken met EV ole ole
          In de studio: Tascam, AKG, Shure en Mackie Hr-824

Comment

• Klaaske
            • Jun 2003
            • 571

Gewoon 'My Shared Folder'

D:\ en dan in de diverse muziekstijlen die je beschikt ; Nederlandstalig, Top40 oud , Top40 nieuw, Buitelands, Stijldansen, Carnaval en in die mappen ook weer submappen.
            <font size=\"1\">
            Groeten,
            Jaap
            <b>
            -[GSXke :)]-
            </font id=\"size1\"></b>

Comment

• Gast1401081
              • Mar 2001
              • 7999

heb ales op alfabet, behalve de klassieke muziek, die staat op componist.

Comment

• laserguy
                • Jun 2003
                • 2755

Haal even een Meet Music Magazine van deze maand (gratis te krijgen bij de betere muziekhandel). Daarin staat een heel artikel over hoe overzichtelijk te sorteren. Voorlopig zijn ze op hun site slechts toe aan het aprilnummer dus zal je het toch op papier moeten gaan halen.
                Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• DJP-BIM
                  • Jan 2004
                  • 289

ik heb op alfabet ongeacht de muzieksoort F:\A-B-C-D enz enz. maar dat is gewoon op me eigen pc
                  bimshowequipment.nl

Comment

• Drive inn tnt
                    • Sep 2003
                    • 1082

Wij hebben verschillende mappen: apres ski, top40, 60's, 70's etc in die mappen alles netjes op alfabet en we hebben ook 2 mappen new en new 1 daar zet ik alle nieuwe nummers in waar ik geen tijd meer voor had om in de goede map te zetten.
                    Of als ik een cdtje heb geript en de artiesten en titels staan er niet bij [xx(]
                    Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

Working...