muziek via de scene setter

Collapse
X
Collapse
more_options-1
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • morykante
    • Apr 2008
    • 1

muziek via de scene setter

Hallo ik heb een vraag.Via de eurolite scene setter kan het licht via de muziek bestuurd worden.

Heb alles aangesloten zitten.De audio knop ingedrukt zodat de led gaat branden.De schuif omhoog gezet net zoals de andere schuiven.Alleen die van de kanalen niet zo hoog.

Alleen het werkt niet.Kan iemand mij advies geven of zeggen wat ik fout doe.

Alvast bedankt Johan
  • JustME125
    • Jun 2006
    • 297

Originally posted by morykante
    Hallo ik heb een vraag.Via de eurolite scene setter kan het licht via de muziek bestuurd worden.

Heb alles aangesloten zitten.De audio knop ingedrukt zodat de led gaat branden.De schuif omhoog gezet net zoals de andere schuiven.Alleen die van de kanalen niet zo hoog.

Alleen het werkt niet.Kan iemand mij advies geven of zeggen wat ik fout doe.

Alvast bedankt Johan
    Even er van uitgaande dat de eurolite scene setter net zo werkt als de botex/showtec scenesetter:

inderdaad aan de rechterkant "audio" aanzetten en dan de "audio sensitivity" (o.i.d schuif bij de "audio" knop) omhoog gooien tot je gewenste gevoeligheid is bereikt. Wekt dit niet dan moet je even je probleem ergens anders gaan zoeken.

Werken je lampen in de normale mode wél:
    - Microfoon (intern) of audio aansluiting nakijken.
    - Gevoeligheid aanpassen.

Werken je lampen in normale mode níét:
    - Black-out eraf zetten.
    - Preset Master faders goed zetten.
    - Fade time NIET op oneindig (lees 10minuten) zetten.

Succes ermee.
    Ik moet zeggen dat ik de light to sound optie nooit gebruikt heb. Ik vind hem namelijk afschuwelijk slecht werken.

Mzzls
    Correct me if I'm wrong

Comment

Working...