DaDAP SoundMate Active 2 MK-II - Sub Woofer

Collapse
X
Collapse
more_options-1
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • stephan12345
    • Aug 2008
    • 99

DaDAP SoundMate Active 2 MK-II - Sub Woofer

ik was een beetje aan het zoeken op het internet naar 2 sub woofers, en kwam op deze neer. actieve omdat ik nu al 2x mackie srm350 heb.
    zijn dit goeie sub woofers of wat moet en kan ik hier van verwachten?
    en uiteraard is dit genoeg vermogen voor die 2 mackie's niet dat mijn mackie's meer vermogen hebben dan deze 2 sub woofers. of raden jullie me iets meer aan van ong het zelfde bedrag.

Link
    als ik deze link niet mag plaatsen laat weten aub!
  • @ndrew
    • Jun 2005
    • 220

k zou als ik jou was geen d(r)ap zooi kopen en omdat je al mackie hebt zou ik die active subben van mackie nemen is op elkaar afgestemd en is mooier voor het oog. en is later makkelijker als set te verkopen.suc6 en doe er wat mee.
    <laat het maar draaien>

Comment

• stephan12345
      • Aug 2008
      • 99

Originally posted by @ndrew
      k zou als ik jou was geen d(r)ap zooi kopen en omdat je al mackie hebt zou ik die active subben van mackie nemen is op elkaar afgestemd en is mooier voor het oog. en is later makkelijker als set te verkopen.suc6 en doe er wat mee.
      heb ik ook naar gekeken maar dan kom ik nog uit 900/1000 p.s. en heb ik dan 2 nodig.

Comment

• @ndrew
        • Jun 2005
        • 220

licht eraan wat je me gaat doen als je alleen maar plaatjes draai dan is 1 wel even genoeg. ga je er egter bandjes mee uitversterken dan raad ik er wel 2 aan.
        <laat het maar draaien>

Comment

• stephan12345
          • Aug 2008
          • 99

Originally posted by @ndrew
          licht eraan wat je me gaat doen als je alleen maar plaatjes draai dan is 1 wel even genoeg. ga je er egter bandjes mee uitversterken dan raad ik er wel 2 aan.
          dus je zegt gewoon een mackie subwoofer gaan halen?

Comment

• drummerke
            • Oct 2006
            • 432

zoek inderdaad gewoon effe 2dehands voor één goeie actieve 18" sub of 2 15"... als kan ook van Mackie, maar kijk gerust ook maar naar RCF of db technologies...en test het eens uit.

Comment

• stephan12345
              • Aug 2008
              • 99

Originally posted by drummerke
              zoek inderdaad gewoon effe 2dehands voor één goeie actieve 18" sub of 2 15"... als kan ook van Mackie, maar kijk gerust ook maar naar RCF of db technologies...en test het eens uit.
              2e hands kan ik niet echt veel anders vinden dan die dap subs.
              en een nieuwe is nu even te duur.

want carnaval komt er weer aan en moet ook weer een deel aan uitgegeven worden aan een mooi setje. als iemand daar ook nog ideeën voor heeft, altijd welkom

Comment

Working...