Aansluiting

Collapse
X
Collapse
more_options-1
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Greendiek
    • Jan 2010
    • 32

Aansluiting

Hallo allemaal,

ik heb even een vraag. Ik ben al enige tijd in het bezit van een Phonic Powerpod 740 deluxe. Tevens heb ik al enige tijd een Beat 4 MK2 mengpaneel. Tot nu toe sloot ik het mengpaneel altijd op een versterker aan, maar deze is helaas gesneuveld tijdens de verhuizing.
    Nu heb ik laatst geprobeerd om het mengpaneel via mijn powerpod te laten lopen, maar dit ging niet goed. (ik vermoed voorversterker op voorversterker). Maar nu vraag ik mij dus af...is er een andere mogelijkheid om mijn mengpaneel naar mijn powerpod te laten gaan?

Ik zat zelf aan mijn Record uitgang te denken, en deze aansluiten op mijn tape ingang, of eventueel de reguliere ingangen. Maar is dit een mogelijkheid denken jullie?

Ik hoop dat jullie mij hier mee kunnen helpen, want ik ben op dit gebied echt een beginner.

Mvg, Lars
  • mhsounds
    • Sep 2009
    • 933

Gewoon op 0dB uitsturen en aansluiten op een Line ingang.
    Even zo gainen dat hij op 0dB binnenkomt en hij moet het gewoon doen.
    En moet hij ook niet te hard binnenkomen.
    Freelance Light and Video |
    Waarom zeggen ze allemaal trusst?

Comment

• Greendiek
      • Jan 2010
      • 32

Het 0dB uitsturen doe ik zowizo altijd, alleen mijn vraag was, kan ik gewoon mijn xlr uitgangen van mijn mengpaneel gebruiken en op de xlr ingangen van de powerpod zetten?

Of moet ik de record uitgang gebruiken (tulp) en deze via een verloopje op de xlr ingang zetten?
      Of is het nog beter als ik deze op de tape ingang zet?

Ook ik kan op de powerpod niet zien hoe hard hij het signaal binnen krijgt, alleen hoe hardt de powerpod uit stuurt. Ik kan mijn mengpaneel wel 0dB uit laten sturen, maar is dit ook een 0dB ingangssignaal op de powerpod, of kan dit verschillen?