ik heb nou 2 versterkers van behringer de EP2500 en de EP1500 met een crossover van Behringer aangesloten op RCF subs en tops RCF. Vindt dit geluid niet warm. Zou een andere versterker willen, wat raden jullie me aan? Geen topversterker maar wel betere.
versterkers
Collapse
X
-
Waaruit maak je op dat de oorzaak van jouw klacht bij de versterker(s) ligt?
Wat betekend: "geluid niet warm" uit jouw mond? (Aangezien daar veel verschillende dingen mee kunnen worden bedoeld)
In dit soort gevallen zou ik eerder zeggen: kijk eerst eens naar de speakers, dan de crossover (en z'n settings) en dan pas de versterker. (en ergens daartussen ook alle bekabeling)
Verder vraag je ons om met een versterker op de proppen te komen zonder:
a) zelf ook maar iets van info te geven over je speakers
b) zelf geen versterkers aangeeft waarin je geinteresseerd bent
Met andere woorden: hier kunnen we je niet mee helpen, totdat je die info wel geeft.
Ja, mogelijk ligt de oorzaak wรยฉl bij de versterkers. Misschien zelfs wel voordehand liggend als we de specs van de speakers hadden gehad.Last edited by remco_k; 05-08-10, 13:04.Developer of the new and improved Sound 2 Light application (SL.exe) for FreeStyler DMX.
Freestyler is free DMX lighting control software used by many leading dj's, venues and lighting designers and supported by a vast network of users worldwide.
Elektronica werkt op rook. Als het eruit ontsnapt, dan werkt het niet meer!
Comment