(spot)goedkope speakerset repetitieruimte

Collapse
X
Collapse
more_options-1
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Koenios
    • Feb 2011
    • 9

(spot)goedkope speakerset repetitieruimte

Hallo forumleden,

Ik ben op zoek naar een goedkope speakerset voor de zang in de repetitie ruimte.
    1 speaker zou ook prima zijn, mits die het haalt om over een drummer die hard drumt en over een gitarist en bassist heen te komen.

Ik praat over een budget van max. 150€. Is daar uberhaupt iets voor te vinden? :P
    Ciao
  • MusicXtra
    • Feb 2006
    • 9316

Zoek eens bij merken als DAP en Behringer, die zullen vast wel iets voor jouw budget hebben.
    De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• Big Bang
      • Apr 2008
      • 652

Behringer F1220A doet precies wat je zoekt. Verwacht in dat budget overigens uiteraard niet al te veel kwaliteit...
      It's time to play the music, It's time to light the lights ...

Comment

• 4AC
        • Nov 2007
        • 1791

Als je per-se nieuw wilt, zou een The Box MA1220 ook nog tot de mogelijkheden kunnen behoren.
        Persoonlijk zou ik zelf tweedehands op zoek gaan, dan heb je veel meer keuze.
        En het is vaak nog kilometers beter ook!

Mvg,

Teun
        uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
        Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen

Comment

• HR Soundproductions
          • Oct 2005
          • 650

Ik heb nog een enkele Peavey 1 MXT ( 12 inch BW voor het laag, 1 inch voor het hoog 350 W rms en 700 W program) staan, die komt daar met gemak boven uit. Verkeerd nog in nieuwstaat (omdat zijn broertje vrij snel na aanschaf gestolen is) en daardoor nauwelijks ingezet. Klank is echt heel prima voor band/live doeleinden.

Enne, hij zit niet zo heel veel boven je budget

Comment

• Koenios
            • Feb 2011
            • 9

Kheb al een andere (denk ik betere) oplossing.

Alles gewoon fixen met een koptelefoon versterkertje en iedereen heeft een prima setje in-ears. nog even 3 extra verlengkabeltjes kopen en klaar is kees.

Toch bedankt voor de hulp!

Comment

Working...