Stelling is vrij simpel. Ik wil graag weten hoe bij jullie de inrichting van de zaalmixer er uit ziet. Met name voor mensen met een vaste(theater) opstelling. Ligt de mengtafel in een flightcase of een op maat gemaakte kast? Waar en hoe staan de effecten, waar laat je de ASL, laptops, lampjes, multi de hele mikmak. Ook de indeling van de mengtafel mag getoond worden. Gaande weg kan ik ook uitleggen hoe onze tafel werkt, wat de auxen doen, monitor, groepen, mute groepen etc. Ik focus me nu alleen graag op de randapparaten en uiterlijkheden.
Bij ons ziet het er allemaal redelijk strak uit (heb helaas geen pics), maar wil graag een hogere efficiëntie behalen. Er zijn een paar dingen die ik zelf niet helemaal lekker vind zitten. Dus misschien dat ik wat kan (ont)lenen aan ideeën van anderen. Eventueel visueel ondersteunt door een foto. Mijn doel is vooral, leren, leren en leren.
Bij ons ziet het er allemaal redelijk strak uit (heb helaas geen pics), maar wil graag een hogere efficiëntie behalen. Er zijn een paar dingen die ik zelf niet helemaal lekker vind zitten. Dus misschien dat ik wat kan (ont)lenen aan ideeën van anderen. Eventueel visueel ondersteunt door een foto. Mijn doel is vooral, leren, leren en leren.
Comment