Musical spraak versterken.

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • speakertech
    • Jan 2008
    • 1697

    #16
    Originally posted by Levyaa
    Hee,

    De opdrachtgever vind het gewoon te veel werk binnen deze musical om iedereen te voorzien van een headset,
    of anders: headsets te gebruiken en deze bij de scenewisseling om te wisselen.
    Ik zou ook het liefst headsets huren en iedereen voorzien van een headset, maar dat is dus helaas niet
    mogelijk.

    Mvg, Levyaa.
    Tja, is natuurlijk een keuze. Men werkt zich een eind in de rondte om een musical in elkaar te steken, decors te maken, weken lang repeteren en dan is de moeite om microfoons uit te wisselen te veel.
    Ik schreef het al eerder, niet iedereen bij een musical hoeft een headset, alleen de acteurs die een dialoog hebben.
    Is het professioneel, dan kun je genoeg headsets inhuren. Is het amateur, dan kan er met iets meer werk veel gerealiseerd worden met minder headsets. De regie kiest helaas voor een dubieuze oplossing (mag ik toch wel stellen anno 2012). Jammer voor het publiek.

    Soundman2
    Je mag niet simpel een vraag beantwoorden, uitgaande van wat jij weet, maar wat de vraagsteller (nog meer) niet weet en dat is best lastig...
    ¿ɹooʌ ƃuıssɐdǝoʇ uǝǝ ɹǝıɥ sı

    Comment

    • SPS
      • Mar 2004
      • 1662

      #17
      Aangezien jij wordt aangekeken door iedereen als het resultaat niet goed is (en die kans is groot zonder headsetjes), dan kan je ook je stevig opstellen naar de opdrachtgever en zeggen dat je het dus NIET doet zonder de goede middelen.

      Valt niet altijd mee om je flink op te stellen omdat je snel bang bent een klant te verliezen resp. dat een paar rotjochies met jouw klus aan de haal gaan, maar je imagoschade is veel belangrijker voor de langere termijn. Een slechte beurt blijft lang hangen hoor!

      Dus, recht je rug en zeg dat je het niet kan doen zonder de juiste spullen!

      Sterkte

      Paul
      Geluid doen is leuk, maar licht ontwerpen is pas Echt leuk!

      Comment

      • vasco
        • Oct 2003
        • 2567

        #18
        Wat een flut reden en dit noem ik dan al zeker geen slechte ervaring. Het wordt al aangehaald, aan alle kanten gaat er tijd en geld inzitten maar als het geluidstechnisch misgaat ben jij de gebeten hond. Het duurt heel lang voordat jij je imago weer op pijl hebt. Jij staat straks te boek als de "techneut" die het wel even met een paar pijpjes doet.
        Last edited by vasco; 16-02-12, 14:21.

        Comment

        Working...