Diefstal

Collapse
X
Collapse
more_options-1
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • cobi
    • Aug 2002
    • 1083

citaat:Geplaatst door R. den Ridder

jeuhhh, dit verbaast me hoor, die dieven hadden allang en breed weg kunnen zijn, en ze vinden het materiaal terug in apeldoorn of all places, dat zijn of amateurs of iemand die bang is geworden van de medaiaandacht dunkt me... maar niet minder mooi voor jovink!
    Sukkels, vanaf Apeldoorn moet je toch binnen een half uurtje in duitsland kunnen zitten met die combinatie (en daar kennen ze Jovink en de opvallende truck niet).

Zo zou ik het tenminste doen.

Spelingvouten onder voorbehout...

Comment

• rinus bakker
      • Mar 2002
      • 5430

citaat:Geplaatst door cobi
      Ik neem aan de politie niet kan lachen als ze er achter komen dat ze mee hebben gewerkt aan een publiciteitsstunt.
      Dat doet de politie toch wekelijks bij "hooligan-wedstrijden",
      of in Amsterdam bij de Hells Angels en de Vastgoed-drugs-maffia,
      en
      naar vandaag bleek Vliegmaatschappij-drugsmaffia.
      Het hele Nederlandse politie&justitie apparaat komt uit Losser!

Trouwens Mick Froeling verzon destijds bij Normaal toch echt betere stunts dan dit.
      een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe

Comment

• Olaf Duffhuรƒยซs
        • Oct 2000
        • 2477

citaat:Trouwens Mick Froeling verzon destijds bij Normaal toch echt betere stunts dan dit
        Of zijn voorganger : Joost Carlier, die liet Normaal met opzet door het podium zakken, met de uitreiking van de eerste gouden plaat...
        Olaf Duffhuรƒยซs

**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

Comment

• rinus bakker
          • Mar 2002
          • 5430

Kortom,
          als de fantasie voor een stuntje niet verder gaat dat het (laten) jatten van de vrachtwagen
          en het (laten) verdwijnen van wat floortjes.....
          Dan is er toch weinig hoop voor de Jovinks.
          een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe

Comment

• Olaf Duffhuรƒยซs
            • Oct 2000
            • 2477

Of zoals geschreven op de Jovink site :

citaate vrachtwagen is terug! Over de eventuele daders kan de politie nog niets zeggen. Wij van de Jovinx vermoeden op onze beurt dat er een stel echte [u]Bassie en Adriaan</u> boeven achter deze sensatie story zitten! Ze hadden er vast geen rekening mee gehouden hoeveel oplettende en goudeerlijke Voederbietels er in Nederland rondlopen!!!
            Geweldig!

Olaf Duffhuรƒยซs

Comment

• BAJ productions
              • Jul 2003
              • 587

wat ik me noe tog af vroeg. zitten hier now echte JOVINK fans????

eentje zekers. jovink is oke olee olee
              groetjes,
              Bas

Comment

• Olaf Duffhuรƒยซs
                • Oct 2000
                • 2477

Ik hou ff wijselijk mijn mond...Maar ben iniedergeval geen fan...
                Olaf Duffhuรƒยซs

Comment

• eddy56
                  • Mar 2004
                  • 102

Eu BJA ken je Voederbietel eddy? That's mee. tevens maak ik www.voederbietels.nl

citaat:Olaf Duffhuรƒยซs
                  Ik hou ff wijselijk mijn mond...Maar ben iniedergeval geen fan...
                  Hoezo wijselijk je mond houden? this wel of niet fan, dacht ik?

Greetz Eddy
                  Apogee, i\'m loving it!

Comment

• Olaf Duffhuรƒยซs
                    • Oct 2000
                    • 2477

Daarom hou ik wijselijk mijn mond...
                    Olaf Duffhuรƒยซs

Comment

• BAJ productions
                      • Jul 2003
                      • 587

AH das beters

groetjes,
                      Bas

Comment

• Barthez
                        • Dec 2003
                        • 256

[off-topic]Jovink is gewoon goed bezig [^][/off-topic]

Daarnaast wil ik de jongens van de crew en de band graag feliciteren met het terugvinden van de trailer met apparatuur, ze mogen hun handen dichtknijpen dat de dieven niet zo snugger waren om die trailer meteen naar Polen te karren en daar de inhoud te verpatsen, en dan hadden waarschijnlijk die custum-build gitaren rustig opgebrand in de komende koude winter [V]
                        Goed plan! ...doen we niet!

Comment

• Gast1401081
                          • Mar 2001
                          • 7999

citaat:Geplaatst door Barthez

Daarnaast wil ik de jongens van de crew en de band graag feliciteren met het terugvinden van de trailer met apparatuur, ze mogen hun handen dichtknijpen dat de dieven niet zo snugger waren om die trailer meteen naar Polen te karren en daar de inhoud te verpatsen, en dan hadden waarschijnlijk die custum-build gitaren rustig opgebrand in de komende koude winter [V]
                          als je weet hoever duitsland,( en daarmee dus het veilig over de grens zijn) vanaf de mega-site ligt....

life is So Nice.....

BTW, 250.000 voor die ouwe meuk (crest-century, en nog meer 90"er jaren-meuk..)

wordt tijd dat mega openheid van zaken geeft. Ik geloof van het hele verhaal geen ene barst.

Comment

• Klaaske
                            • Jun 2003
                            • 571

citaate inhoud (instrumenten en apparatuur) kostte hoogstens 10.000 euri.
                            Jovink & De Voederbietels touren naar mijn weten toch nog steeds met EAW 750 sets
                            <font size=\"1\">
                            Groeten,
                            Jaap
                            <b>
                            -[GSXke :)]-
                            </font id=\"size1\"></b>

Comment

• DJ.T
                              • Nov 2002
                              • 1502

Voor 20.000 euro enkel aan apparatuur aan instrumenten?
                              Sorry maar geloof je het zelf, daar koop je misschien wat instrumenten voor maar dan houd het ook op.
                              We're ready to party, are you?

Comment

• moderator
                                Moderator
                                • Apr 2001
                                • 5950

De actualiteit schijnt hier te winnen vanb het leesvermogen...
                                Daarom voor alle mensen die menen te moeten discussieren over de waarde van de teruggevonden spullen van Jovink nog eenmaal de essentie uit de openingspost van Olaf:
                                citaat:Maar wordt er ook wel eens melding gemaakt, dat spullen toch eventueel terug gekomen zijn? Dat vraag ik me nu egenlijk een beetje af. Het is namelijk niet altijd zo dat het onvindbaar is, lijkt mij dat de laatst grote diefstal die nu bekend is, die van Jovink, dat je daar erg moeilijk om heen kan...

Beter gezegt, heeft iemand wel eens meegemaakt dat de spullen weer terecht waren?
                                Uiteraard is iedereen blij dat Jovink verder kan spelen met hun eigen gear, publiciteitsstunt of niet...maar er gebeurt meer dan alleen voederbietels bestelen[xx(]
                                Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

Working...